2014. január 1., szerda

9.fejezet

                                                                          Sziasztok!

Boldog Új Évet kívánok mindenkinek! Meghoztam nektek egy újabb fejezetet! ;) Köszönöm a több mint 530 látogatót! A másik blogomra holnap rakom fel az új fejezetet mert, ma csak erre volt időm! Köszönöm a megértéseteket és bocsánat a késésért! Jó olvasást!


                            


                                                                        9.fejezet: Viszontlátás



/Leila/
-          -Siess! – ordította Alex. Nagy csodával sikerült kijutnunk, jó pár halállal a hátunk mögött. Egy nyíl fúródott a lábamba és iszonyatosan fájt. Éreztem minden egyes lépésnél hogy, a nyíl ott mozog a lábamban, vészesen közel a csonthoz. Alex segített átjutni egyik búvóhelyről a másikra. Mikor kiértünk a híd elejéhez, három katona, nyílpuskákkal a kezükben jöttek utánunk. Kétségbe estem. Mi van ha megölnek? Viszont Alex ezt nem engedte. Felvett a kezébe és, beledobott a folyóba. Csak egy kis levegő vételre volt időm. Az ár elsodort magával. Körülbelül két másodpercig sodródtam míg, neki csapódtam egy sziklának. Áldottam az eget hogy, a szikla sima volt és feltudtam rámászni. Csak most észleltem azt hogy, ahogy a víz fertőtleníti a sebet, annál jobban fáj.
A hídon megláttam Alexet. Egyhelyben állt. Nem értettem a taktikáját. Egy hangos pendülést hallottam, amihez egy repülő nyíl látványa is társult. Elkerekedett szemekkel néztem Alexet. Csak akkor mozdult meg amikor, csak pár centire volt a nyíl. A nyilat megfogta és kettétörte. A következő két nyíllal ugyanígy. Az egyiket kikerülte a másikat, széttörte. Ezután, beugrott a vízbe.
/Jon/
 Készülődtünk az induláshoz. Amennyire tudtam, mindent lassan és ügyetlenül tettem.
-          -Ha a parancsnokunk ugyanígy fog harcolni a Mások ellen…. Na akkor kergethetjük az embereket undorító jéghideg szörnyekként! – mondta Harle viccelődve.
-          -Ezt most viccnek szántad?- kérdeztem mosollyal.
-          -Igen.
-          -Te tudod. – mondtam és odamentem Hóvihoz. Elmosolyodotam. Ygon elmondta  hogy, miért hívják Havasnak a lovat. Már ez a kis gondolat megmelengette a szívem. Leila róla nevezte el a lovát. Mondjuk furcsa, de aranyos. A gondolat menetemből , Szellem zökkentett ki. Vicsorgott de egyben csóválta a farkát. Előhúzta a kardom, ahogy a többiek is a sajátjukat.
-          -Mondtam hogy előbb induljunk! – mondta Harle.
-          -Tényleg? – hallatszódott Leila fájdalmas hangja. Eldobta a kardomat és odafutottam az erdőből kijövő lányhoz. Csak amikor odaérkeztem, vettem észre hogy, Leila nem volt egyedül. Volt mellette egy férfi, aki segített neki menni. Amint eléjük értem, felvette a lányt a vállamra és oda cipeltem egy tölgyhöz aminek az aljába fektettem Leilát.
-         - Kösz. – mondta egy féloldalas mosollyal a lány. Felsóhajtottam és elmosolyodtam.


/Leila/
Amikor felébredtem, mindenki ott volt akiket a barátaimnak mondhatok. Ygon, Borraq, Torregg, Harle, Rozmár, Alex és Jon. Na meg persze Szellem és Hóvi. A lábam bevolt kötve. Fogalmam sincs hogy mikor csinálták, de nagyon örültem neki. Felkeltem  és elbicegtem Hóvihoz. A lovam egy nyerítéssel üdvözölt és megbökdöste az oldalam.
-          -Úgy látszik hiányoztál neki. – szólalt meg mögülem egy hang.
-          -Amíg távol voltam, tanultál Szellemtől? – fordultam hátra és Harle szemeibe néztem.
-          -Mit is?
-          -Az osonást. Nem hallottam, hogy jössz.
-          -Nem tanultam tőle. – megeresztett egy mosolyt és közelebb jött. – Tudod szerintem, mindenkinek hiányoztál.
-          -Főleg neked mi? „Én mondtam hogy menjünk előbb!” Tudod Harle, tőled többet vártam. De lehet hogy jobban érezted magad anélkül hogy itt belekotyogtam az életetekbe?!- megragadtam a torkát. A semmiből két kar fonódott a derekam köré ami sokkal erősebb volt nálam. Hátrahúzott amiért elkellet engednem Harle nyakát mert, lehet kitörtem volna. Mikor lenyugodtam, Harle megmentője megfordított és a kezei közé vette az arcomat.
-          -Nem szabad ezt tenned. – mondta Alex, aggódó szemekkel.
-          -Ezt miért tettem? – kérdeztem és majdnem elsírtam magam.
-          -A tizenhatodik születésnapodig kiszámíthatatlan leszel. Joceyan azért oktatott hogy, segítsek neked. Mert te vagy az Őrző kiválasztottja. Olyan erők tulajdonosa vagy, ami felfoghatatlan. – kikerekedett a szemem de csak egy dolog érdekelt.
-          -Ki vagy te? – elengedte az arcomat.
-          -Alex Shanno. Radclyffe Shanno és Lyanna Clegane, egyetlen közös fia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése